Forum wesole foremki Strona Główna wesole foremki
forum dla kobiet nowoczesnych :)

sierpniówki2007!!!!!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny

Iska
Wesoły Forumowicz

Dołączył: 09 Lis 2006

PostWysłany: Pon 23:37, 13 Lis 2006    Temat postu:

Heloł

Co do cateringu to jeszcze nie mamy wybranego, ale facet przy rezerwacji dał nam płytkę z prezentacją catereingu jurek bodajze z restauracji z niepolomic i jeszcze jakies jednej. I chyba sie na to zdecydujemy bo mi sie nie chce szukac dużo

Co do kościoła
Wybieramy się tam z PM obczaić Kościół i księdza, zdam relację co się dowiedziałam. Na mój kościół parafialny się nie zdecyduję bo nie ma tam gdzie stanąć autem. Zresztą za miesiąc lub 2 pojęcia nie mam jaki będzie mój kociół parafialny hehe bo się wyprowadzam w bliżej nieokreślone jeszcze miejsce Cool

Zespołu nie mam bo facet z Mogilan nam powiedział, że nam da namiary na jakieś zaprzyjaźnione z Mogilanami czego nie zrobił po dziś dzień..

Sukienki również nie obczaiłam bo się intensywnie odchudzam z rozmiaru 40 ( 3 aerobiki tygodniowo )

A może już któraś z was była w Kościele w Mogilanach i gadała z księdzem??

PostWysłany: Pon 23:51, 13 Lis 2006    Temat postu:

Nie byłam ale się wybieram Wesoly
Ten kościół nie jest szczytem marzeń mojego M. ale cóż...chodzi nam o gości bo duża część będzie z zakopca wtedy nie wjeżdzaliby do krk Wesoly wogóle a tak będą musieli jeździć tam i z powrotem jeśli kościół będzie w krk

PostWysłany: Wto 10:16, 14 Lis 2006    Temat postu:

SunFlower napisał:
Nie byłam ale się wybieram Wesoly

SunFlower, a jak rozwiązujesz sprawę dojazdu na ślub i wesele gości z Krakowa? Przyjadą i będa wracać swoimi samochodami? Bo ja właśnie ze względu na gości z Krakowa (i siebie teżWesoly nie chcę ślubu w kościele w Mogilanach. I w tym punkcie niestety jeszcze nie udało mi się dogadać z moim P.... Sad

nicole_lucy
Super Foremka

Dołączył: 30 Paź 2006

PostWysłany: Wto 11:27, 14 Lis 2006    Temat postu:

Dziewczyny ale Was duzo bedzie mialo wesele w Mogilanach.
Bardzo mnie to cieszy bo bede mogla (moze nawet PMa wyciagne) bez problemu przyjsc i zyczonka zlozyc. W koncu sobotnie popołudnia u teściow tez moge spedzac

PostWysłany: Wto 11:42, 14 Lis 2006    Temat postu:

nicole_lucy napisał:
Dziewczyny ale Was duzo bedzie mialo wesele w Mogilanach.

Super:) To ja już zapraszam serdecznie Wesoly

PostWysłany: Wto 15:39, 14 Lis 2006    Temat postu:

Galla ,
My mamy problem z dojazdem gości z głowy bo połowa gości mojego M. będzie z Zakopca. Nie chcemy ich targać do Krakowa a potem z powrotem więc jest to najbardziej logiczne rozwiązanie żeby wszystko było na miejscu Wesoly Wesoly Wesoly

PostWysłany: Wto 15:42, 14 Lis 2006    Temat postu:

A potem : ci z Zakopca i Warszawy nocują w Mogilanach a dla tych z Krakowa wynajmiemy busika z powrotem a samochody będą mogli zostawić przy dworze Wesoly - ponoć brama jest tam zamykana i wrócić po nie następnego dnia Wesoly...myślę że wszyscy się dogadają bo się znają Wesoly Wesoly Wesoly

grazyna
początkujący

Dołączył: 04 Lis 2006

PostWysłany: Wto 15:43, 14 Lis 2006    Temat postu:

a wlasnie jak rozwiazujecie dojazd gosci??
ja bardzo dlugo zastanawialam sie nad balicami ale nie wyobrazalam sobie co goscie zrobia jak beda chcieli do domu wracac, taxa z tamtad to majatek
w koncu sie zdecydowalam na centrum mam nadzieje ze nie bede zalowac

PostWysłany: Wto 15:46, 14 Lis 2006    Temat postu:

Ale sie rozgadałam...
Ale jeszcze dodam jedno : bylismy w Mogilanach w zeszłą sobotę po zmroku i amerykańcy robili tam Haloween party dla swoich dzieciaków Wesoly
Wszędzie stały podświetlone dynie, latały poprzebierane dzieciaki i paliło się duże ognicho Wesoly Wesoly )Wesoly....Klimat niesamowity Wesoly

Zastanawiam się nad jakąś firmą dekoratorską żeby co nieco tam urządzić...wiem że Sprężynka porozstawiała wrzosy i zdjęcia Wesoly Tam niewiele trzeba bo wystarczy że to miejsce ma klimat ale parę dodatkó robiących nastrój ( kwiaty, świece, obrusy) może zdziałać cuda....Wesoly Wesoly Wesoly

To się dopiero rozgadałam...

PostWysłany: Wto 15:49, 14 Lis 2006    Temat postu:

Grażyna,
Moi rodzice mieszkają w Balicach i nie uważam żeby to był jakiś problem.
Do granic miasta jest jakieś 8 km a granica strefy jest w Bronowicach. Bus rozwiąże sprawę Wesoly Wesoly Wesoly i wszyscy będą zadowoleni Wesoly

Moja koleżanka miała wesele w Folwarku Zalesie 2 lata temu (tam to dopiero daleko) a i tak nie było absolutnie żadnego problemu. Był bus i kierowca do dyspozycji a my w grupce znajomych i tak się dogadaliśmy Wesoly Wesoly Wesoly

PostWysłany: Wto 16:28, 14 Lis 2006    Temat postu:

SunFlower napisał:

No właśnie ja nie wierzę, że jak nasi goście przyjadą swoimi samochodami to je zostawią i będą wracać busem... Wręcz jestem przekonana, że u nas to nie przejdzie. Ja chciałam zrobić tak, że ślub gdzieś w Krakowie, spod kościoła bus lub autobus do Mogilan na wesele, a rano bus odwozi wszystkich do domów w Krakowie. Natomiast ci przyjezdni, którzy będą nocować w dworku, mogliby przyjechać do Krakowa (po uprzednim odpoczynku w pokojach w Mogilanach, przecież mogą przyjechać wcześniej) na ślub (ktoś by tam po nich przyjechał, pokierował na miejsce), a potem na wesele. Tylko niestety to na razie tylko moja wizja....

PostWysłany: Wto 21:53, 14 Lis 2006    Temat postu:

Galla,
Twoja wizja jest całkiem ok.
Jeśli jesteś przekonana że twoi goście tak właśnie to będą chcieli mieć to tak trzeba to rozwiązać. Ja jestem przekonana że u mnie nie będzie z tym żadnego problemu jeśli chodzi o moich znajomych choć busik z powrotem zamierzamy wynająć. Jeśli chodzi o gości mojego M to w 100proc nocują u nas w domu albo w Dworku więc nie ma problemu.

Ostatnio byłam na weselu w Dworku Skawińskim i tam państwo młodzi wynajęli kierowcę który zaraz po rozpoczęciu imprezy jechał i każdy mógł, jeszcze na trzeźwo odwieźć samochód.

zetina

Wesoły Forumowicz

Dołączył: 09 Lis 2006

PostWysłany: Śro 11:44, 15 Lis 2006    Temat postu:

Dziewczyny nie wiem czemu się tak zamartwiacie tym dojazdem gości przecież do Mogilan praktycznie pod sam dwór dojeżdża choćby zwykły autobus z Krakowa.
Ja będę miała gości aż z Ciechanowa ( 400 km) i będą spali u mnie w domu. Część gości będzie z Podkarpacia i w sumie niewiele z Krakowa. Ja to postanowiłam rozwiązać tak, że chyba wynajmę busik, który będzie dowoził gości do mojego domu, lub do domu PM a część zanocuje w Mogilanach. Niestety też z tego powodu jestem zmuszona wziąć ślub w Mogilanach. Niestety dwukrotne przebijanie się przez miasto zaowocuje pewnie opóźnieniami gdybym zdecydowała się na ślub w Modlnicy ( niedaleko mojego domu ehh-moje marzenie)

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum wesole foremki Strona Główna -> Pogaduchy ślubne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)